Olisin tullut varmaan hulluksi jos raudat olisi poistettu molemmista leuoista samana päivänä. Nyt on niin sileän niljakkaan tuntoiset hampaat että...
Hassusti olen ollut iloinen siitä että sain tuon retentiolevyn tuonne ylös. Hampaat eivät tunnu enää niin oudoilta kun huuli koskettaa etuylähampaiden edestä menevää rautalankaa.
Vaikka tuo levy peittää kitalaesta ainoastaan hampaiden lähialueen, niin kuitenkin saan aina silloin tällöin kevyen yökkäysreaktion. Ilmeisesti kieli menee hieman liian taakse ajoittain, mutta enköhän minä tuohon totu vähitellen.
Puhuminen kuulostaa siltä kuin suussani olisi muutama karkki haittaamassa puhetta. Ja asiaa ei helpota se että olen ollut tässä pari viikkoa sitten kilpirauhasleikkauksessa, jonka jälkeen ääni ei ole ollut oikein entinen. Äänihuulet väsyvät puheeseen hyvin nopeasti eivätkä jaksa tuottaa tarpeeksi selkeää puhetta nämän rentetiolevyn yli. Yritän kuitenkin puhua mahdollisimman paljon vahvistaakseni äänihuulia.
Nyt pitäisi vain saada aikaiseksi käydä kaupassa ostamassa normaali hammasharja.