Maiskis: todella yllättävää, että sinulla ei ole ollut kipuja! Varmasti siis lääkitys on ollut kohdillaan, ettei kipu ole edes päässyt päälle. Olen lukenut (ehkä täältä jonkun kertomuksista) että kipulääkkeet kannattaa ottaa ohjeiden mukaan, ettei kipu pääse vallalle, sitten niitä on vaikeampi tukahduttaa.
Tuo tunnottomuus ja haamutuntemukset näyttävät kestävän yllättävän pitkään. Täytyy niin kuin oppia syömään ja tuntemaan oma naamansa uudelleen

Täytyy sanoa kyllä, että nämä operaatiot kyllä vaikuttavat potilaan elämään pitkään. Sitä on vaikea kuvitella näin ennen leikkausta, mutta pianhan minä tiedän mistä puhutaan...
Elämä leikkauskoukkujen kanssa on mennyt yllättävän hyvin, posket ovat pysyneet ehjinä, mikä suuri yllätys minulle! Inhottavaa on se, kun ruoka tarttuu niihin vielä enemmän kuin normaaleihin rautoihin, aina saa olla putsailemassa suuta. Lisäksi ylähuuleni tarttuu kiinni etuhampaissa oleviin koukkuihin hymyillessäni, joten joudun muljauttamaan, tai nostamaan ylähuuleni koukkujen yli. Taidan näyttää aika toopelta!

No, kohta on asiat vielä "pahemmin", silloin ei todennäköisesti edes pysty hymyilemään, eikä hymyilytytä, joten turhaan valitan!
Maanantaina sitten on h-hetkeni. Kumma pieni tunne keuhkoputkissa ja pieni nenän vuotaminen on olleet kuukausi sitten sairastamani yskän jälkeen päällä koko ajan, mutta se vain on, ei ole mennyt paremmaksi eikä pahemmaksi. Veikkaankin, että se on allergiaa. Toivotaan, ettei se vaikuta leikkaukseen millään tavalla.
Jännittää kovasti tuo maanantai. Onneksi on tuo juhannus tuossa välissä, on mökkeilyä, vieraita, grillailua ja jopa vähän juhannusjuomaa. Kivaa tekemistä, ettei koko ajan tarvitse jännittää!

Huh, silti kyllä jännittää, huhhuh.... Ilmoittelen sitten itsestäni jossain vaiheessa!
Hyvää juhannusta!