Tikit poistettiin 9.11, turvotus on laskenut hyvin ja tuntokin palautunut melkein kokonaan. Suun avaus tällä hetkellä 2,5 cm. Therabitella olen jumpannut joka päivä ja tuohon 3,5 cm pitäisi pyrkiä. Eilen oli kontrolli Helsingissä ja kaikki vaikutti olevan ihan ok. Sivualueelle on jäänyt avopurentaa, joka pitäisi oikomisella saada pois.
Ilma kulkee hyvin ja on tosi hienoa, kun voi purra esim. leipää ja saa sen jopa purtua

. Tyytyväinen olen, vaikka leikkauksen jälkeen olikin tukala olo tuon kauhean turvotuksen vuoksi. Maanantaina jouduin käymään Terveystalon päivystyksessä, kun huomasin että haavasta puskee läpi tikkejä. Terveystalolla eivät uskaltaneet tehdä mitään, mutta onneksi eilen oli kontrolli niin napsivat ne sitten siitä poikki. Olivat ilmeisesti niitä sulavia tikkejä, jotka jostain syystä nousivat pintaan

Seuraava kontrolli Helsingissä puolen vuoden päästä, jos ei mitään ihmeellistä sitä ennen ilmaannu. (toivottavasti ei).
Hyvin olen tottunut tähän leuan asentoon ja pureskelu onnistuu hyvin. Ulkonäkö on kyllä muuttunut jonkin verran ja pelkästään positiiviseen suuntaan. Kunhan vielä loputkin turvotukset häviää, niin sitten osaa paremmin arvioida tätä naamaa. Eli tyytyväinen olen kaikin puolin.