hammas operaatio alkaa

Täällä voi kertoa omasta sairaushistoriastaan ja kuulumisia omasta leukaoperaatiosta.

Re: hammas operaatio alkaa

ViestiKirjoittaja MRM » 26 Kesä 2012 13:10

Noooo...? Fiilikset? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? :)
MRM

Re: hammas operaatio alkaa

ViestiKirjoittaja myhanlee » 14 Heinä 2012 13:57

Voi, et voi ees käsittää!! Se olo kun kävelin oikojalta ulos ilamn rautoja!! ihan huippu, huolimatta siitä että hampaiden taakse liimattiin retentiolangat ja kieli tuntuu edelleen tykkäävän rapata nitä. Mutta mikä hymy :D Ja kumma fiilis kun ekan kerran söin ja tajusin ettei ruoka oikeesti jääkään suuhun kiinni kaiken maailman koiukkuihin :)
Sitä retentiolevyä tuli käsky pitää 3kk 24h päivässä, vain syödessä saa otta pois. Se vaan ei mulla onnistu. Ensimmäiset 2 vrk yökin ja yritn. Sitten luovutin, se yökkiminen kyllä loppui mutta puhumaan en sen kanssa oppinut. ja asiakaspalvelu työssä tuo puhe on aikas tärkeää. Niinpä olen sitä nyt pitänyt vain öisin. Syyskuussa seuraava käynti, saa nähdä kuinka oikoja mulle suuttuu.'
Muuten suu on ihana. Se napakka puraisu yhä puuttuu. koko lihaa en syö enkä mitään kovaa, kaalta, porkkanaa näkkäriä. Purkkaaa en osaa purra, eikä kovat ja sitkaat, esim karkit mene palasiksi. Ja tunto puutteen takia puren usein itseäni huuleen. Mutta siitäkin huolimatta, olen niin tyytyväinen että lähdin tähän operaatioon! Toivottavasti pääset sinäkin pian nauttimaan sileistä hampaista :)
myhanlee

Edellinen

Paluu Käyttäjien operaatiot