kuvia toimenpiteistä niin " Leukalissulla" on samanlainen vekotin kuin mulla. Ja mulla ei ole kuin 9 hammasta yläleuassa, sinne ei vaan ole maitohampaiden jälkeen kasvanut uusia...
Lyrinna kirjoitti:Voi ei, vähän pelkäsinkin, että rako tuo vielä oman lisänsä tähän sössötykseen. Olen leikkauksen jälkeen 2 viikkoa sairaslomalla ja menen siitä sitten suoraan harjoittelijaksi TYKSiin. Näen jo silmissäni sentin rakoa säikkyvät potilaat ja sössöttävän epätoivoisen kandin
Oletko varma että sulle edes tulee mitään rakoa hampaisiin? Sullahan on kaikki omat tallella, jos ne vaan järjestellään uudelleen? Sinä itse ymmärrät varmasti paremmin nämä jutut kun opiskeletkin siellä, minä
vain oletan asioita

Minä saan tuon laitteen pois elokuun lopulla, sitten laitetaan ylös raudat ja jossain vaiheessa myös alas. Suunnitelmissa on uusi leikkaus, suurempi, ensi kesänä- syksyllä. Ja jos totta puhun, en ole ihan varma mitä silloin tehdään

Lyrinna kirjoitti: mutta jos tästä selviän, niin ehkä siitäkin sitten
Kyllä sinä selviät! Minäkin aion selvitä ja olen sentään paaaljon vanhempi kuin sinä

Mullakin on keskiviikkona aika sinne, yhdeksältä, sinä olet siinä vaiheessa jo unten mailla

mielessä kun keskiviikkona herään