Kaksi työpäivää takana! Sössöttävä puheeni ei ainakaan lähimpiä työkavereita häiritse, mutta kyllä tulee kaksi kertaa mietittyä ennenkuin avaa suunsa. Tänään oli vielä koulutuspäivä, parhaani yritin tehdä että vähäiset puheeni ymmärrettiin
Mun levitys ei vielä riittänyt maanantaina, huomenna katotaan uudelleen josko riittää. Se on kestänyt nyt vähän yli kaksi viikkoo. Maanantaina mulla oli jo avain mukana iloisena siitä että saan jättää se sinne. Ei huolinu, piti nöyränä tuoda se takaisin kotiin..
Lyrinna kirjoitti: Olen puoliksi pettynytkin, kun eihän mulle sitten edes tule oikein minkäänlaista rakoa!
Mä olisin vaan tyytyväinen jos ei olis rakoa! Pieni rako olis ihan kiva, mut monen millin rako ei

Olen kuin Aku Ankasta toinen niistä oravista..
Lyrinna kirjoitti:Mulla alkaa nyt mennä hermot tähän turvotukseen, joka ei osoita mitään laskemisen merkkejä. Naamaa vaan kiristää, ylähuuli ei liiku minnekään ja herätessä silmät ovat turvotuksesta umpeen muurautuneet. Kauanko sinulla meni, ennen kuin turvotus alkoi laskea? Toivon tosiaan, ettei tätä kestäisi enää kovin kauaa
Mulla turvotus laski viikossa, en ollut edes kovin pahasti turvoksissa. Mustelma oli molemmissa poskissa, oikealla aika iso joka valui tuonne leuan alle ja muuttui aikaa myöten kivan keltaiseksi.Ylähuuli on puoleksi lähes tunnoton ja se haittaa jonkun verran syömistä. Paino laskee pikkuhiljaa, siitä olen tosi, tosi tyytyväinen

Aika hurjaa tuo sun turvotus aamuisin! Kyllä se varmasti aikaa myöten helpottaa. Toivottavasti pystyt kaikesta huolimatta nauttimaan näistä kuumista kesä päivistä, jotkut joutuu hikoilemaan töissä...