Operoitu ja kotiuduttu on. Kaikki meni hyvin. Turvotusta oli herätessä vain toisella puolella alahuulessa ja se on myös tunnoton (kun alaleukaakin trimmattiin). Yöllä naaman laajenemista tapahtui ja aamulla peilistä katsoi pulloposkinen orava. Neljän viisurinkin poisto tuota turvotusaluetta suurentaa. Kipuja ei ole ollut (ainakaan vielä) lainkaan, kotona olen ottanut vain yhden särkylääkkeen ja senkin "varoiksi" turvaamaan yöunta. Oikoja ennen sairaalasta pääsyä käänsi avainta, kun en suuta oikein saa auki. Nyt aamulla käänsin itse. Hieman epävarma olo siitä jäi, mutta ainakin painetta tuntui. Hankalampi taitaakin olla seuraava kääntö, kun se reikä pitää viedä taakse asti..
Kiellettiinkö muilta kuumat suuhun pantavat? Vai johtuuko se viisurien poistosta.. Kylmä kahvi ei ole ainakaan kaunistanut.
Ylähuulessa/ienrajassa tuntuu luultavasti tikit, koska aistimus on samanlainen kuin olisi ne hammaslääkärin "tamponit" (vai mitkä vanupötköt lienee) huulessa. Ohimoissa tuntuu pientä huminaa/painetta ja korvissa välillä myös, kyykkiminen ja makuulle meno/nouseminen korostaa sitä.
Milloinkohan saa puhdistettua hampaat kunnolla? Mulle sanottiin ympäripyöreästi, että
myöhemmin voi vähän kevyesti pestä. Nyt olen vain vedellä huljutellut ja vähän Cordysolilla myös. En vielä "osaa" purskutella kunnolla. Tuntuu vain tyhmältä olla suu likaisena, vaikka se on täynnä haavoja ja tikkejä.
Kurkussa ja nenässä on tukosta vähäsen. Tekisi mieli räkäistä oikein kunnolla, heh. Ja mukava yrittää olla aivastamatta näin siitepöly aikana. Noh, eikähän se siitä.