Oudot tuntemukset leikkauksen jälkeen

Tänne itse leikkaukseen liittyvät keskustelut.

Oudot tuntemukset leikkauksen jälkeen

ViestiKirjoittaja Inkku » 31 Elo 2013 09:41

Suussani pitäisi olla, hiljattaisen hammaslääkärikäynnin perusteella, kaikki kunnossa, mutta jännät tuntemukset suussa ja hampaissa vaivaavat.

Olen miettinyt voiko kyseessä olla luutumisesta tai tuntoaistimusten heräilystä aiheutuvia "vääristymiä" vai jotain ei-niin-mukavaa . Välillä tuntuu kuin koko kitalakirauta heilahtaisi/muljahtaisi niellessä, hampaat tuntuvat jotenkin "naksuvan" juuresta, toisinaan luulen koko yläleuan nytkähtävän. Kitalaenkin tunnen toisinaan väärin, aivan kuin se muka olisi liikkunut alemmas tms. Arpien kohdat suussa tuntuvat myös hieman kiristävinä nykyään jos yritän ylähuulta "törröttää" ja muuten liikutella (on vielä melko jähmeä ja huonosti ohjattavissa).

Mitään kipua ei kuitenkaan ole. Vieläkin syön tosi pehmeää ja mössömäistä ruokaa, en juuri tohdi pureskella. Enkä tiedä miten paljon pääni sisällä suurentelen ja yliajattelen näitä tuntemuksia ja tietenkin ajattelen heti pahinta.

Onko siis muilla ollut tuollaisia oloja?
Inkku

Re: Oudot tuntemukset leikkauksen jälkeen

ViestiKirjoittaja hammaspeikko » 11 Joulu 2013 20:23

Mulla kans nykii ja muljuu. Tuntuu kuin hampaat naksuisivat. Soitin lääkäriin ja sanoi että pitäisi mennä näyttämään. :--/ toivottavasti on ihan normaalia. Leikkauksesta vajaa viikko.
hammaspeikko

ViestiKirjoittaja rumankka » 04 Maalis 2014 23:31

täällä t ulee vie tunnoton huuli ja leukka paukkuu ha sähkäreittä tulee ja korvii satuu
rumankka

ViestiKirjoittaja EriEllu » 10 Touko 2014 20:53

Saitteko te vastauksia? :?:
EriEllu

Paluu Leikkaus