tasan 2 viikkoa leikkauksesta :)

Tänne itse leikkaukseen liittyvät keskustelut.

tasan 2 viikkoa leikkauksesta :)

ViestiKirjoittaja micca » 27 Helmi 2014 21:34

Aattelin päivitellä omaa tilaani nyt kun leikkauksesta siis 2 viikkoa :) Olo alko oikeestaan helpottaa ekan reilun viikon jälkeen, eka viikko siis oli vaikea ja tuntu ettei tää helpota ikinä, mutta kun turvotukset on laskenu, on selvästi helpompi olla, oon tällä viikolla jopa pystynyt syömään pastaa, maksalaatikkoa, ja lettuja!! Vaikka ei purra saa, nää herkut saa kielellä mössättyä :) Tuntuu että olokin kohentu vielä lisää, kun ei oo tarvinnu pelkkiä mössöjä syödä :) Leuassa on edelleen koko ajan vedon tunnetta ja alahampampaita vihloo vähän väliä, mutta koko ajan aukee suu vähän enemmän :) Puhuminen myös kunnon sössötystä, koska ton s- kirjaimen lausuminen on aika haastavaa vielä tässä vaiheessa kun niin paljon suun alueella tunnottomuutta, mutta kaikki aikanaan. Aamut on mukavempia kun illat, koska sillon ei leuassa oo niin paljon tota vedon tunnetta, kun on saanut yön levättyä. Nenä valuu edelleen, mutta vain ulkoillessa. Ihanaa katsoo peiliin, kun alkaa taas näyttää omalta itseltä :D Nyt vaan odottelen että saan luvan taas pureskella, en malta oottaa ekaa big maccia!! ;D
micca

Re: tasan 2 viikkoa leikkauksesta :)

ViestiKirjoittaja rumankka » 04 Maalis 2014 23:18

voimia akAMALASTI ITTEKÄÄ EN OO VIE VUOden takaisen leikausen jälkee selvillä vesillä
rumankka

Re: tasan 2 viikkoa leikkauksesta :)

ViestiKirjoittaja micca » 07 Maalis 2014 14:05

oho, aika kauan toipuminen kestää, mitä oireita sulla vielä vuoden jälkeen on? kyllä mulla olo paranee koko ajan, mutta toki vielä on paranneltavaa, odotan vaan et tulis tunto takasin, niin varmaan helpottaa :)
micca

Paluu Leikkaus