5vko leikkauksesta..uusi leikkaus..?

Tänne itse leikkaukseen liittyvät keskustelut.

5vko leikkauksesta..uusi leikkaus..?

ViestiKirjoittaja micca » 21 Maalis 2014 22:57

Oon tosi hyvin parantunu 5 viikkoa sitten tehdystä ylä ja alaleuan leikkauksesta ja elämä taas alkanu hymyilemään :) Joten innolla odotinkin ekaa oikoja käyntiä, mun mielestä mun purentakin näyttää ihan kivalta, ainut että alahampaiden keskiviiva hieman oikealla, ei siis ihan täsmää..nooh oikojalle kun pääsin, niin siellä sitten alko ihmettely ja pähkäily, että miten tää purenta nyt näin on mennyt, eli ei täsmää, leukaa ei siis kuitenkaan leikkauksessa oltu saatu oikealle kohdalle, joten nyt mietitään joudunko uudestaan alaleuan leikkaukseen.. tästä synty kyllä aluks täys romahtaminen, eli kaikki tää skeida pitäs tehä uusiks, kyllähän siitä selvis, mutta oon koko ajan miettiny, että uudestaan en missään nimessä tähän lähtis.. plus että nyt joutuisin leikkauksen jälkeen pitää vielä 4vko splinttiä!! no thanks, oli tarpeeks rankkaa ilmankin sitä härpäkettä, jos joku on kokenut tämmöstä niin pliis laittakaa viestiä, niin ja mitä jos en suostu uuteen leikkaukseen, tiedän että pelkällä oikomisella tää ongelma pitkittys, eikä välttämättä saatas hyvää lopputulosta, mutta ei musta oo enää tähän.. tekis mieli vaan sanoo että ottas raudat pois ja tällä purennalla mentäs, mutta tuskin se on vauhtoehtona...niin nyt pidän siis kahta kettua päivät ja yhen lisään yöksi, jotta purentaa saatas siirrettyä vasemmalle ja 2 viikon päästä uus aika oikojalla ja sit saa tietää enemmän...masentaa..
micca

Re: 5vko leikkauksesta..uusi leikkaus..?

ViestiKirjoittaja Tiina » 22 Maalis 2014 11:01

Parissa viikossa saattaa tapahtua ihmeitä, kun lääkärit pohtivat kuinka hoitaa homma kotiin. Tuskin ne tekevät uutta leikkausta heppoisin perustein.
Täällä foorumissa on pari henkilöä, jotka ovat joutuneet käymään läpi useamman leikkauksen ennen kuin ongelma on korjaantunut. He ovat kirjoittaneet aika kattavan selostuksen omista operaatioistaan.
Tiina

Re: 5vko leikkauksesta..uusi leikkaus..?

ViestiKirjoittaja micca » 24 Maalis 2014 12:56

okei, kiitos tiedosta, joo täytyy toivoa, että kumppareilla saadaan korjattua :)
micca

Paluu Leikkaus