Ylä- ja alaleuan siirto ulkonäkö syistä.

Tänne itse leikkaukseen liittyvät keskustelut.

Ylä- ja alaleuan siirto ulkonäkö syistä.

ViestiKirjoittaja heiddi » 28 Huhti 2016 09:35

Hei! Olen 26 vuotias tyttö Lapista ja haluaisin valaista tarinaani hieman ja saada teiltä kokeneita leikkauksen läpikäyneiltä/ siihen meneviltä neuvoa/ mielipiteitä asiaan. Koko ikäni olen kärsinyt omaan silmääni hyvinkin häiritsevästi ulkonäöstä ja nyt leukakirurgin mukaan kyseiseen ongelmaan olisi mahdollisuus vaikuttaa molempien leukojen siirrolla.. Olen erittäin helpottunut/ onnellinen tästä tiedosta koska niin iso asia tämä omassa elämässäni on..mutta itseäni epäilyttää kovin että onko kyseisellä leikkauksella mahd. Saada leukojen asento muuttuman paljonkin? Aika vaikuttavia tuloksia olen netin kautta löytänyt, mutta en omaan tapaukseenI liittyen kuitenkaan vastaavaa. Operaatiolle hintaarvio on on 28 000.
heiddi

Re: Ylä- ja alaleuan siirto ulkonäkö syistä.

ViestiKirjoittaja heiddi » 29 Huhti 2016 16:25

Lisään vielä ,että purentani on täysin kunnossa. Haluaisin tietää onko täällä muita joille on tehty leukaleikkaus ilman purennan korjausta?
heiddi

Re: Ylä- ja alaleuan siirto ulkonäkö syistä.

ViestiKirjoittaja Tiina » 01 Touko 2016 23:09

Tervetuloa foorumille.

Täysin ilman purennan korjausta olevia ei taida olla. Muutamalle on tehty hienosäätöä purentaan, jotta leuansiirron jälkeen on saatu purenta täydelliseksi.
Tiina

Paluu Leikkaus